De populaire parodie op een pindakaasreclame met een jonge versie van Badr Hari in de hoofdrol is een hit op internet. Maker Eric Bouwman had dit van tevoren niet durven denken.

"Ik wilde al een tijdje leuke internetfilmpjes maken. Op een gegeven moment kwam ik op het idee om 'Pietertje' uit de Calvé-reclame te vervangen voor 'Badrtje'", legt Eric in RTL Boulevard uit.

Binnen no time gaat het filmpje viral op het wereldwijde web. "Het is bizar wat er is gebeurd. Nadat we het filmpje online hadden gezet, lagen de servers eruit. Binnen 24 uur hebben we al een miljoen hits gehaald", vertelt de filmpjesmaker trots.

Maar eh, moet Eric zich nu zorgen maken? Is hij straks de volgende die door Badr in elkaar wordt getimmerd? "Ik heb van zijn trainer gehoord dat hij en Badr dit filmpje wel kunnen waarderen. En die pot met pindakaas gaat met ze mee op reis", besluit Eric.

Eric werd bij het grote publiek bekend door zijn deelname aan Idols. Ook speelde hij een tijdje de rol van Tonnie de Vries in Onderweg naar Morgen.